14 Ιουνίου 2014

Μπορούμε να σώσουμε το Σχολείο;

Το Υπουργείο Παιδείας προχωρά για μία ακόμη φορά σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων. Με αυτόν τον τρόπο συνεχίζεται η υλοποίηση της πολιτικής των διαρθρωτικών αλλαγών που στοχεύουν και στη μείωση των εκπαιδευτικών δομών της χώρας μας και στην αλλαγή της αναλογίας μαθητών-εκπαιδευτικών (αύξηση των μαθητών ανά εκπαιδευτικό). Δηλαδή «εξορθολογισμό» του κόστους της εκπαίδευσης!
Ένα απο αυτά τα σχολεία που απ ότι φαίνεται θα καταργηθεί το επόμενο διάστημα είναι και το δημοτικό σχολείο Πύργου Τριφυλίας. Το υπουργείο έχει δώσει εντολές όποια σχολεία δεν πληρούν ορισμένα κριτήρια οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κάθε Νομού να εισηγούνται το κλείσιμό τους, έτσι, με τέτοιου είδους εισηγήσεις κρίνονται και αυτοί ότι κάνουν καλά τη δουλειά τους.
Το προαναφερθέν σχολείο αυτή τη στιγμή................. πληρεί τα κριτήρια (αριθμό μαθητών, χλμ απόσταση, κτλ) να διατηρηθεί τουλάχιστον για το τρέχον έτος. Με το επόμενο ή το μεθεπόμενο έτος απ ότι φαίνεται θα έχει θέμα σοβαρό, για έναν και μόνο λόγο που δεν είναι άλλος από τον απαιτούμενο αριθμό μαθητών. Θα του λείπουν λιγότεροι από δέκα μαθητές για να συμπληρώσει τον αριθμό που θα κρίνει την διατήρησή του.
Να σημειώσουμε εδώ πως στο σχολείο αυτό υποχρεούνται να φοιτούν τα παιδιά από τα χωριά Πύργου και Μουζακίου και μόνο αν συντρέχουν πολύ σοβαροί λόγοι θα μπορούν αυτά τα παιδιά να εγγραφούν σε άλλο σχολείο. Οι αρμόδιες αρχές θα πρέπει με αυστηρότητα να ελέγχουν αυτούς τους σοβαρούς λόγους και τότε να εκδίδουν τα απαιτούμενα έγγραφα για την εισαγωγή των μαθητών σε άλλο σχολείο. Αν δεν συντρέχουν οι σοβαροί αυτοί λόγοι τότε παρανομούν και οι αρμόδιοι υπάλληλοι που τα εκδίδουν και οι γονείς που τα ζητούν.
Αν κλείσει αυτό το ιστορικό σχολείο πρώτοι υπεύθυνοι θα είμαστε εμείς, που ενω θα μπορούσαμε να αποτρέψουμε την κατάργησή του δεν το κάναμε.
Ο καθ΄ένας ξέρει καλά τι πρέπει να κάνει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωνόμαστε για την περιοχή μας

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες