13 Μαΐου 2014

Καταγγελία υποψηφίου για συντονισμένη και καθοδηγούμενη προσπάθεια σπίλωσης του ονόματός του, αλλά για δείτε τι λέει και η άλλη πλευρά....


Αγαπητοί συνδημότες του δήμου Τριφυλίας
Πριν από μερικές εβδομάδες όπως σας κοινοποίησα με προηγούμενη επιστολή μου και μετά από πρόσκληση του υποψήφιου δημάρχου κ Ανδρινόπουλου Ευστάθιου, αποφάσισα να συμμετέχω ενεργά στις αυτοδιοικητικές εκλογές της 18ης Μαΐου 2014. Ο σκοπός μου, όπως σας είχα αναλύσει, ήταν και παραμένει η επιθυμία μου να προσφέρω με τις γνώσεις και την εμπειρία μου, στα κοινά του δήμου μας, ο οποίος κατά γενική ομολογία αντιμετωπίζει σοβαρότατα χρονίζοντα προβλήματα επί σειρά ετών, για λόγους που λίγο έως πολύ οι περισσότεροι δημότες γνωρίζουν. .............

Δυστυχώς όμως, μέρα με την ημέρα, διαπιστώνω ότι πραγματικά υπάρχουν άνθρωποι και «παγιωμένες κομματικές και πελατειακές» καταστάσεις που αντιτίθενται σθεναρά στην όποια φιλότιμη και υγιή προσπάθεια, να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο στην Τριφυλία.
Πρόσφατο περιστατικό είναι και η συντονισμένη και καθοδηγούμενη προσπάθεια σπίλωσης του ονόματός μου, με αφορμή σχετική ανάρτησή, στη προσωπική μου σελίδα στο «face book”, το οποίο όπως φυσικά διαπίστωσα παρακολουθείται συστηματικά.
Τα παραπάνω μεθοδεύονται, με εκμετάλλευση ατόμων μειωμένης ηθικής και ανύπαρκτης παιδείας, οι οποίοι λειτουργούν ανώνυμα μέσω τοπικών blogs αμφιβόλου νομιμότητας (filiatranews), σελίδων του facebook κλπ, εξαπολύουν προκατασκευασμένη λάσπη κατά των συνδιασμών και των υποψηφίων που θεωρούνται «απειλή για την όποια κρατούσα κατάσταση στο δήμο».
Καταγγέλλω λοιπόν τις παραπάνω ανήθικες πρακτικές και μεθοδεύσεις εναντίον του ονόματός και της προσωπικότητας μου και επιφυλάσσομαι για τα νόμιμα.
Με εκτίμηση
Λυκούδης Νικόλαος
Ταξίαρχος εα
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
nlykoudis@hotmail.com

Η απάντηση είναι απο το Filiatranews: ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΞΕΠΕΣΜΟΣ ΛΥΚΟΥΔΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΤΣΙΒΕΛΑ ΚΑΙ ΤΡΙΦΥΛΙΑ ξεκινάμε [ PRINT SCREEN ] ΚΑΡΦΙΤΣΩΜΕΝΟ ΘΕΜΑ

1 σχόλιο:

Ενημερωνόμαστε για την περιοχή μας

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες