9 Ιουλίου 2013

Εξωστρέφεια με το Greek ως και μαζί με το brand name

«Η σύζευξη της ελληνικής αγροτικής παραγωγής, το “πάντρεμά” της δηλαδή με την τυποποίηση και τη μεταποίηση, η καθιέρωση θεσμών που θα την ενισχύσουν, καθώς και η προώθηση των ποιοτικών ελληνικών αγροτικών προϊόντων μπορούν να αποφέρουν σημαντικά οφέλη στις τοπικές οικονομίες και να δώσουν νέα δυναμική στην αγροτική παραγωγή. Όμως, αυτό που πρέπει να ανατραπεί είναι το έλλειμμα στρατηγικής εξωστρέφειας που στερούσε τα ελληνικά προϊόντα από ένα διεθνές κοινό.
“Κλειδί” για την ανατροπή αυτής της κατάστασης αποτελεί η επένδυση στην τυποποίηση και μεταποίηση των αγροτικών μας προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό, στηρίζουμε αναπτυξιακές επενδυτικές δράσεις και υλοποιούμε μέτρα ενίσχυσης, όπως είναι και το μέτρο.................... “Μεταποίηση και εμπορία γεωργικών προϊόντων” με σκοπό τη χρηματοδότηση επενδυτικών σχεδίων μεταποίησης σε όλη την ελληνική επικράτεια. Ειδικότερα, αναμένεται να υποστηριχτούν περίπου 300 μεταποιητικές μονάδες σε ολόκληρη τη χώρα, συνολικού ύψους 300 εκατ. ευρώ. Την ίδια ώρα, ιδιαίτερα σημαντικό είναι να αναδείξουμε ως βασικό brand name των εγχώριων προϊόντων το “Greek”. Η ελληνικότητα είναι συνδεδεμένη με μια ιστορία, μια παράδοση και είναι πιο εύκολα αναγνωρίσιμο σήμα σε σχέση με ορισμένες τοπικές ονομασίες προέλευσης που δεν τις γνωρίζουν καλά οι ξένοι καταναλωτές. Είναι καθαρά θέμα πολιτικής να προάγουμε το ελληνικό γιαούρτι, την ελληνική φέτα, το ελληνικό λάδι στο διεθνές γίγνεσθαι. Μπορούμε να λέμε “Ελληνικό λάδι Μεσσηνίας”. Για μένα αυτή είναι η λύση που μπορεί να αυξήσει σημαντικά τις εξαγωγές των εξαιρετικών εγχώριων αγροτικών προϊόντων».
Αθανάσιος Τσαυτάρης 
Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης
Απόσπασμα συνέντευξης στην Ναυτεμπορική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωνόμαστε για την περιοχή μας

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες